9 November.

Ohgud, det börjar närma sig jul... Jag kan inte bestämma mig om jag gillar julen eller inte. Men, det är den 9 November idag. Så egentligen är det ett tag kvar, varför har jag då P-A-N-I-K över att jag inte börjat kika på julklappar än? Antar att det är för att jag inte kommer ha råd att köpa speciellt många.
Jag älskar att ge presenter, jag älskar att se andras miner. Och bara att visa att man bryr sig om de personer man köpt/gjort någonting åt. Det är det finaste. Vad paketen innehåller har inte den största betydelsen. Givetvis blir man extra glad om det är någonting man verkligen vill ha, eller någonting man blir så överraskad över!
Fast, som sagt.. Det är tanken som räknas. Det är känslan av man ger en betydelsefull person någonting speciellt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0