7/11

Söndagar är som sagt till för att göra absolut ingenting. Man ska inte anstränga sig mer än nödvändigt, och helst av allt bara ligga i soffan och samla krafter till den kommade, fullspäckade veckan. Det är precis vad jag försöker göra just nu.
Har varit svinigt kallt hela dagen, framförallt inne i huset.. Så mamma gjorde upp en eld i kaminen, och jag tände ljus fulla mitt rum. Nu känns det lite mysigt. Utanför fönstret är det riktigt mörkt, så det känns för tillfället rätt skönt att ligga i ett varmt, mysigt rum med tända ljus.

Helgen har varit blandad.. ska visa lite bilder senare, så fort jag fått tag i dom bara. Min dator är obegripligt seg (fast egentligen har det sina orsaker.. den är fullpackad med s-k-i-t.)


Hemskt dålig bild. Iallafall ett fåtal av de ljus jag tänt i mitt rum..

Sitter just nu med en kopp kaffe i handen, har ätit mammas goda paj till middag. Oliver & fetaost paj, riktigt, riktigt god!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0