You can cange the world.

Gjorde helt rätt i att stanna hemma ikväll.. Jag är trött och sliten, men det jobbigaste är att det rycker i hela kroppen. vad det nu än är har jag ingen aning om, det är bara väldigt obehagligt.

Jag kom att tänka på en sak..
berättade inte vart jag höll hus igår, med vilka, vad vi gjorde and so on..
Iallafall, kvällen började hos Jack. Där en hel drös från klassen höll hus, sen började det strömma in alltmer folk. Många man kände till och ett par nya ansikten.
Gott att dricka, prat, lekar, dans, sång. Med andra ord, gott och blandat.

Kom mig hem runt ?? 02.30?? och där har ni anledningen till att jag kände mig som ett levande lik i morse.

Nu på kvällskvisten har jag och mamma varit och handlat lite go'saker på Alba. Blev även en kulglass för min del, förstår inte vad jag tänkte med.. var frusen redan innan..

Lite bilder från gårdagen, i början av kvällen. (blev inte så många..)


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0