the silence.

Jag vet att det inte sett speciellt ljust ut på blogg-fronten för min del på senaste.
Och jag har mina anledningar till varför det varit så pass dött här..

Vi har ju, som de flesta vet, varit lediga torsdag,och idag. vilket har varit väldigt skönt. Nog för att jag inte varit i skolan på hela veckan, men att veta att man inte kommer missa något i skolan under dessa två dagar har varit en lättnad. Jag ligger redan alltför mycket efter i de flesta ämnen..

Igår var det festligheter hemma hos min bästa vän, Magdalena.
Jag och Mia har bott där nu ett par dagar, och det har varit så otroligt skönt. Så igår slank det ner lite alkoholhaltiga drycker. Med måtta!
Och idag har jag varit lite seg, både i kropp och huvud. Inte sådär farligt bakis som man kan bli ibland, bara väldigt trött.. Dels för att det blev sent igårnatt och dels för att det blivit alldeles för långa nätter under en alldeles för lång tid nu.






Så med tanke på dessa sena nätter, så borde jag varit i säng för ett par timmar sedan.. men så blev inte fallet. (as usual)

Imorgonbitti, närmare bestämt 07.45 har vi samling till fotbollsmatch.
*Matchstart: 09.00
*Motstånd: Bureå
*Plats: Guldvallen

Skulle ni möjligtvis vara vakna då, så är ni varmt välkomna att komma och kika.  om ni hejjar oss till seger vill säga..

Nu är det dags för mig att försöka knacka på dörren in till drömmarnas värld.

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0