Standing all alone, got nothing to live for.

Fotbollsmatchen var gick hett till, inte förän nu har jag börjat inse att killar verkligen tar denna sport på så pass stort allvar. Det kanske var tur att kylan utomhus jämnade ut det heta tempramenten..
Själv höll jag på att frysa stjärten av mig, bokstavligt talat! Nu är jag stel och känner obehaglig smärta i ryggen.

Nåväl. Fotboll är i vilket fall som helst en otrolig sport!

Nu har jag lagt mig till rätta i sängen för att få upp lite värme, väntar på mat.. luktar gott från köket..







Jag måste erkänna att jag älskar Wayne´s kaffe! Och jag älskar framförallt att få avnjuta denna smak med det bästa sällskapet!

Vad händer ikväll, gott folk?



Kommentarer
Evelina

Vi inviger grillen och altanen ikväll. Och sen blir det en lugn myskväll bara jag och min sambo :)



2010-05-22 @ 17:55:07
URL: http://minegenbergochdalbana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0