Paint it black.


Denna dag har i helhet varit riktigt lugn!

Kikat på fotboll, ätit god middag med familjen och såhär på kvällskvisten har jag varit på promenad med Mia.
Blev att stanna nere vid vattnet och äta lite glass. (ångrar det såhär i efterhand då jag märkte hur jäkuslkt kallt det blev..) Men allting har varit väldigt mysigt. Allt jag och min kära vän snackade om, allt vi planerade.
gonna be great.

Nu funderar jag på att lägga mig och kika på film. Det lutar åt att se "the ultimate gift" one more time! Denna gång tillsammans med älsklingsmamma.

Har druckit mängder med VATTEN idag. så det lär bli ett par extra toalettbesök under natten, men jag tänker inte ha vätskebrist imorgon då det är fotbollsmatch 14.00 i robertfors.

Vi hörs imorgon,
GoodNight.


Kommentarer
Linda

Hoppas det gick bra idag! =) Saknar fotbollen så mycket just nu, passerade en fotbollsplan igår precis när det ena laget gjorde mål och deras jubel gjorde ont i mig när jag tänkte på att jag aldrig skulle få uppleva den känslan igen :(

2010-05-23 @ 15:15:14
URL: http://lindagosing.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0