Min klippa, Mitt hjärta, mitt mod - Min styrka, mitt ljus, mitt liv - Min mamma!

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA ♥

Du är inte "bara" en mamma, du är en vän, en stjärna.
I med- och motgångar, i allt och ingenting. Du är min bättre halva.
Du är en otrolig, fantastik, underbar, oslagbar mor.
Kan inte tacka dig tillräckligt. Att just Jag, Ida & Fredrik fick sådan tur..
Oavsett vad livet har att komma med, så står du vid vår sida. Du stöttar, du lyssnar, du gör allt som står i din makt för att hjälpa oss i rätt riktning. Sträcker ut en hjälpande hand, ger aldrig upp hoppet.




Jag älskar att höra dig skratta, jag älskar när du ler. Jag älskar allt som har med dig att göra. För du har ditt eget sätt. Du är unik, speciell och ingen är i närheten av så bra som du är för mig.
Att veta vem man kan vända sig till, i alla situationer- Oavsett vad saken gäller.






Ingenting kan ersätta en sådan gudomlig person som du är. Ingenting!
Vi vill ge dig så mycket, ge dig allt du är värd. Det finns så mycket att säga, så mycket att förklara, så mycket att visa. Jag hoppas du ser och förstår våran tacksamhet för att du är vår. Endast våran älskade mor.

En människokropp består av många delar, många livsviktiga organ som håller oss vid liv.
Men vad skulle det spela för roll om vi inte haft dig?
Om vi aldrig fått känna oss så trygga, så säkra, så älskade.
Aldrig fått uppleva alla fina minnen, alla skratt, alla tårar.
Aldrig fått uppleva allt, med dig.



Det finns inte ord, bara känslor. Bara kärlek.

Du är bättre än alla, bättre än den bästa. Du är viktigare än alla, viktigare än den viktigaste.

Jag älskar dig!
Fredrik älskar dig!
Ida älskar dig!


 

All kärlek, all värme och all lycka.
Vi önskar dig en minnesvärd födelsedag!



[För oss är du inte bara en person, du är en livsviktig faktor till att vi håller oss vid liv]


Kommentarer
Maria

HÄLSA TOKMYCKET GRATTIS FRÅN MIG!

2010-05-16 @ 11:02:02
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/
Mamma

När man får läsa och höra såå mycket underbart finns det inga ord att säga..... Jag är bara så lycklig och tacksam att just jag får va eran mamma.Ni är verkligen mitt allt.Älskar er alla mer än vad ni nånsin kan föreställa er.Kram,kram

2010-05-16 @ 19:25:10
Rebecca

finaste berg:)

2010-05-16 @ 23:25:15
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/
jonna

Vad fint skrivet! Skulle aldrig sluta gråta om jag var din mamma och läste det här. :)

2010-05-17 @ 18:30:21
URL: http://enavalladom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0