Losing you...

Skola mellan 12.00-14.00
- Hem och käka panpizza till middag
- Försökt mig på lite skolarbete...
- Varit med Magdalena!

Vi gick lite småsvängar runt Skelleftehamn (läs: runt mias kvarter x antal varv!) I hopp om att hon skulle haka på oss, med planerna ändrades då hon var tvungen att fixa annat.
Det blev lite kyligt i detta blaskiga väder, småregn och fuktigt i luften, så vi begav oss hem till mig.
Såg flera underhållande videos på youtube.
Kan ju även passa på att berätta, när jag och min kära vän väl kommer igång och snackar.. är det omöjligt att sätta punkt! Och för mig är det bara plus. Prat om allt och ingenting, och det är alltid lika bra.




Tanken var att jag skulle lägga mig och se en tragisk film än en gång.. Men jag tror den planen sprack då jag insåg att skolarbetet faktiskt är viktigare. Så nu ska jag försöka göra någon nytta och banka in lite vett i huvudet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0