all or nothing.


Vilken spännande kväll detta varit!
Har ätit middag, legat i sängen och degat, datorn har varit min närmsta vän tonight. Sen har jag hunnit med en dusch också.

Jag är rent så otroligt knäckt i både huvud och kropp idag, så jag orkade inte dra på mig löp-kläder och bege mig ut.. Jag kände att idag behöver jag nog bara ligga och vila, återhämta lite krafter.. och ta tag i skolarbete som jag missat.

Jag har kikat runt på i stort sett alla resebolags hemsidor, är förbenat sugen nu alltså..
Det hela blev inte direkt bättre då min kära vän, ElinB drar till Mallorca på fredag!!!
Nää, då kände jag bara ruset i kroppen, att nu vill jag också dra. Igen.
Så denna kväll har jag spanat runt, hittat otroligt mycket läckert och passande..
pengaaaaaaaar............

Jag ska försöka slå vad med mig själv.
Sätta gränser, inte inhandla allt onödigt tjaffs som sedan aldrig används, eller som helt enkelt bara är bortkastade pengar. (Snus är inte bortkastade pengar!)
Och spara ihop, så att man kan dra iväg på impulsresor, sista-minuten, men även välplanerade resor. Lite utspritt sådär över året..

Skulle vara guld.

Dessa bilder väcker minnen. Återskapar känslan av allt vi gjorde på vår förra resa.. Trots små bilder på små (som av er kanske uppfattas som obetydligt skräp..) saker, så är de här ett par av de saker som vi hade väldigt roligt åt, saker som vi aldrig kommer glömma. 


Två riktiga utlandsarmband, som minne av vår första resa, TILLSAMMANS.


Vårt impulsköp av all-inclusive, 1500 kr/st för dessa små band.. Men det var värt varenda öre! Och det speciella var ju att vi som var "unga vuxna" på hotellet, fick som tips av *hemliga personer* att vända på det till den vita sidan för att visa vilka vi är. (trots att det inte behövdes i slutändan hehe..)



Dessa t-shirts var bland det roligaste vi varit med om. De har en låååång historia bakom sig.
Minnen för livet
.


BRIIIDZ- vi drar!


Kommentarer
Mia

Nu peppar vi loppis, och allt möjligt så vi kan få ihop pengar=D!!

2010-05-17 @ 22:45:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0