- Alla gör vi misstag. -

Alla gör vi misstag, saker som vi ångrar, känner skuld eller mår dåligt över. Alla gör vi saker och ting som kanske inte alltid är det bästa. Oavsett hur situationen ser ut, hur det blev som det blev.. så kan man aldrig vrida tillbaka tiden, aldrig få det hela ogjort. Tyvärr... hur mycket man än skulle vilja. Hur mycket man än skulle offra för att glömma och dra ett streck över det, som om ingenting hänt..

En måndag. En vanlig måndag..
Näe ingen vanlig måndag idag inte, älskade solen skiner och värmen sprider sig genom hela kroppen. Lovely!

Fick ett samtal när jag satt på bussen påväg hem från stan.. det var som om åskan slog ner i huvudet på mig. Helvete, är allt jag har att säga..
Ett av mina favoritställen på jorden, så mysigt så avkopplande att vara där..
Men det är inte för min egen skull jag känner mig mest upprörd och orolig. Nej, det är för dig. Min bästa vän, dig och din familj. All tid ni lagt ner på detta smultronställe. Allt ni gjort för att få det så perfekt. ALLT.

Jag håller alla mina tummar på att det går rädda. Att vattnet bestämmer sig för att dra sig tillbaka..



älskade, underbara Norge..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0