Try sleeping with a broken heart and an empty soul..

Denna vecka har varit fullspäckad!
Och den fortsätter i samma stil.
Imorgon tar 3orna studenten, och jag känner rent deras glädje för att gymnasietiden äntligen är slut.
Jag ser framemot att vara i kyrkan imorgon"bitti" för att se alla glada, spralliga och fina studenter.
(jag önskar jag var en av dom..)

Runt 17-tiden ska jag på studentmiddag hemma hos Magdalena! Jag och Mia blev ditbjudna, så vi ska äta gott och ha det mysigt tillsammans med familjen Wikström och deras stora släkt.
Därefter drar vi nog vidare mot stan för att träffa folk!





Nu ska jag låta sömnen inta, jag behöver noog ett par timmar.

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0