Lovely sister.



Tänka sig vad fort tiden går..
känns som att det var jag som stod i St:örjans kyrkan i fredags och kramade mina lärare och klasskamrater som jag skulle skiljas från, för att ta steget upp till Gymnasiet.
Men det var du!
Och jag är så stolt över att du klarat alla dessa år, att du kämpat och slitit trots motgångar.

Jag älskar dig!

Vila upp dig i sommar, glöm allting som har med skolan att göra. Njut, gör det du tycker om. Skratta och roa dig!
(Följ mig till Stockholm & Göteborg!!!)

    


      
Tiden går...

och du blir äldre och äldre..

       

Jag måste erkänna, jag hinner inte riktigt med.. du har blivit så stor, så vuxen, så mogen.
  


meeeen...
 

du har barnasinnet kvar.. :-)





För mig är du inte "bara" en syster, utan även en vän. en bästa vän.




JAG ÄLSKAR DIG!!!


Kommentarer
Rebecca

2010-06-20 @ 14:43:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0