Anywhere but here..

Otroligt skönt med vinst idag! 4-0 mot Bodå/Byske (jag vet fortfarande inte vad laget heter...?)

Hope u're ok baby.. tänker på dig.

Nu funderar jag på att stoppa i mig nå käk.. men jag är inte sugen på något?












 Ännu ett par bilder från midsommar. vissa ville inte vara med på kort, andra höll hus någon annanstans då foton blev tagna, och någon stod bakom kameran hela kvällen.. Men som sagt, några kort, på några personer blev tagna trots allt.

________________________________________________________



And I'll love you, no matter what.


Kommentarer
Elin

i'm fine :) i'll be alright

2010-06-28 @ 19:21:23
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0