You've got to help yourself.

Tänkte först och främst säga att jag inte visat mina nya inköp.(surpriseeeee!) Men det kommer!

Ikväll har varit en Emelie-och-Magda-kväll.
Vi drog en sväng till stan, köpte gottis på Albatross och därefter begav vi oss hem till mitt andra hem.
Matrosgatan 16.

Och jag förstår inte hur sjutton jag kunde gå med på att se två heartbreak-filmer..
"The Last Song" -för andra gången..
och...
"Hachiko A Dogs Story"

Jag sa aldrig mer. Men det löftet hölls inte speciellt länge.. ehhe..

Iallafall,
Jag har ett fruktansvärt tryck över bröstet nu.
Tårarna har fallit från 4 ögon ikväll.
Jag kan inte sluta tänka på dessa sorgliga filmer.
Vilket innebär....
Ännu en kväll med överflöd av tankar
som kommer att leda till....
SÖMNLÖSHET

Suuuuveränt!


Nothing compares to you.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0