World behind my wall...

Denna dag har varit fullspäckad! bokstavligt talat!
Vi har hunnit med både det ena och det andra, trots att mina kära vänner inte klev upp ur sängen förän 14.30...
Jag klev upp 13.00 och hann både med att sola och käka frukost innan de vaknat till liv ;-)

Vi har börjat upptäcka att en inhandlingslista är ett måste! Och ett besök på IcaMaxi skulle vi definitivt behöva.. Kylskåpet är t o m t... skafferiet också för den delen.. Så imorgon blir det att shoppa loss på Maxi.

Däremot har vi hunnit med att äta, äta äta, kollat resor, pratat med folk.
Kört motorcyklarna till örviken för att hämta bil, och sedan bege oss till stan.

Väl i stan träffade vi Johnny, en kille från Norge som jag och magdalena träffade då vi var där!
mycket trevligt! :-)

Vidare till Camilla för att prata, och sen hurryyyyyyyyyyyyup hem, för magda började jobba halv 11.



Nu ska jag fixa hem några filmer

HOPPAS JOBBET GÅR BRA, MAGDA. WELOVEU



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0