One day I will...

Som ni fick veta igår så begav jag mig ut till stugan för att få vila upp mig lite, andas och bara ta det väldigt väldigt lugnt!
Sagt och gjort.
Cyklade dit och försökte få mig själv att inse, vilken tur jag faktiskt har! Som har denna underbara stuga, liggandes vid vattnet.. Lugnt och mysigt, avslappnande och bara allmänt härlig känsla att vara där.

Tanken var att jag skulle ta mig ett dopp i vattnet och sedan basta och rå om mig själv.
Men istället blev jag lite småsugen på att fixa och trixa i "trädgården" så jag började ivrigt rensa ogräs.. Såsmåningom är det fint i rabatterna och blommor kommer planteras.


(dessa blommor plockade jag sista veckan innan sommarlovet, hade de på bänken i klassrummet för att få lite sommarkänsla..)

Jag har bild-brist så det bara sjunger om det..
Förhoppningsvis kommer det tas nya bilder som ni inte sett förut.
Men min kamera har börjat krångla, klantig som jag är, råkade jag sätta mig på den. Så bilderna blir numera väldigt suddiga..

Håller på att kika runt efter en ny, bra (bättre) kamera. Till hyffsat pris.
Skulle behövt en så fort som möjligt,  Om någon möjligtvis vet en bra kamera, så tar jag med tacksamhet emot förslag.



Kommentarer
duvetnogvem

jag älskar dig, har alltid gjort... Kommer alltid att göra. Livet ut min vän! LIVET UT !

2010-07-04 @ 22:24:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0