How you remind me.

Skulle jag gissa på vad klockan är just nu, skulle jag tro MAX 14:00..
Men nu visste jag ju faktiskt att klockan är runt 19..

Okej, det där var onödig fakta, som ingen egentligen vill veta.


Jag önskar jag hade någonting spännande att berätta, men det står rätt still i huvudet för tillfället,haha..
Mina vänner, M&M är hemma på 1 timme, så då kanske min fantasi kommer igång, och inte minst hjärnan!



Jag har fått lite vettigt gjort idag trots allt, har städat mitt rum! Okej.. jag tog bara bort kläder och tjoller som låg utspritt på golvet (ovanligt? förvånad??)

Det är mycket som måste göras inför de kommande veckorna, och jag vet inte hur jag ska lägga upp allting..
De som känner mig vet mycket väl om att jag gillar att ha saker och ting nedskrivet. Gärna i punktform- lista.
Så därför försöker jag för tillfället få in allting, så det hinns med. (hinns? är det ens ett ord? såg jäkla konstigt ut efter att jag skrivit det..)


Äh, nu svamlar jag.. bäst att ta tag i saker nu.
Hörs-.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0