Passing by..

Jag valde att inte gå in på varken Facebook eller Blogg.se igår.
Vilket kändes rätt skönt!

Tack så hemskt mycket för alla gratulationer! :-)

Gårdagen var över mina förväntningar/förhoppningar..
Jag fick så mycket fint och bra. Jag är helnöjd! Tack!

Jag vaknade redan 6 i morse.. Undrar om det har någonting med åldern & mognad att göra? ...

......
eller så ... kanske inte.



Gårdagen började med att Mamma & Ida firade mig, kom och sjöng (:-$)
Fick presenter, kramar..
Hade ångest över att det var min 18års-dag
och kändes bara väldigt jobbigt där ett tag.

Tur var det då, att vi hade match i söndags. Så jag var helt mörbultad och knäckt när jag kom hem.
= somnade diirekt.
Så jag fick sova hyffsat länge innan dagen var kommen,hehe..

Nääe.. nu såhär dagen efter. Så känns det inte så tokigt att ha fyllt.
Visst, givetvis så börjar man ju som undra vilka krav som ställs bara för att man fyllt 18 ??

Men samtidigt.. alla kommer vi dit någon gång, alla passerar :-)
"Shit happens, life goes on" Magda?

Iallafall 13:00 kom släkten hit, (saknade dock vissa som inte hade möjlighet..) och det var trevligt, go'fika och tjoller som bara min släkt kan hålla på med!

När släkten begett sig hemåt, började jag fixa mig inför kvällen.

Blev middag på O'learys. (vääärldens godaste cesarsallad!) Med tjejorna.
Beställde mina första drinkar ute. Och vi hade det väldigt trevligt och mysigt!
Tack tjejer, för att ni får mig känna såhär!

När jag kom hem träffade jag Malin en snabbis, TACK för den underbart fina presenten, och kortet... jag vet inte vad jag ska säga... taack!

Sen en sväng förbi Jenni, hon har ju äntligen kommit till Skellefteå!

Oherregud.. jag har så fina vänner att det finns inte ord..

återigen..
TACK FÖR ALLA GRATULATIONER, OCH STORT TACK FÖR ATT NI ALLA FINNS!

Nu tror jag mamma babblar i sömnen dessutom..
haha tötmamsen..

Påtal om sömn, jag ska försöka blunda en stund jag också..
Mina ögon är jättetorra, och de svider..
Tror de behöver vila.

Hörs senare.

TACK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0