Dear Friend


(Bild lånad av Anna Nordvall)

Om du bara visste vilken glädje du sprider omkring dig.
Vilken underbar känsla att få ha dig i mitt liv.
Att få finnas för dig, vara din vän och känna så otroligt mycket kärlek.

Ibland känns det som en evighet sedan vi gick hand i hand, alltid vi två. Ingenting kunde stoppa oss.
Och ibland känns det som om det vore igår..
dagar, veckor, månader, år har gått..
Och jag saknar dig mer än någonsin.

Det härliga med vår vänskap, är att den aldrig kommer dö ut. Den bara växer och växer.

Du har aldrig lämnat min sida, alltid funnits där.
Jag kan inte minnas en enda gång som du inte varit tillgänglig.
Ett varmt hjärta, en sådan omtänksamhet..
Du är unik, på så många sätt och vis.

Jag älskar dig, Malin.
Min alldeles egna mallan,
Som är virrig men ack så klok.
Som har fötterna på jorden, men svävar bland molnen.
Som sprider glädje i alla lägen, trots en dålig dag.
Som aldrig gett upp hoppet, trots att allting känts hopplöst.
Som jag ser upp till, även fast du är kortare än mig.
Som jag älskar, och aldrig någonsin hatat.

Jag tänker aldrig, aldrig låta någonting komma emellan oss.
Du är någonting värt att kämpa för.

You got it all, my friend!




Kommentarer
Malin

Vännen min, jag blir tårögd av att läsa detta. Har läst om det flera gånger och jag förstår fortfarande inte vad jag har gjort för att få behålla världens finaste vän så länge som jag gjort, men jag är enbart glad... Jag älskar dig !

2010-08-19 @ 14:44:56
A

hon? klok?

2010-08-24 @ 19:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0