Butterfly.. fly away..

Onsdag. lill-lördag
For en sväng på banken för att fixa nytt kort och en dosa.
Hem, käka

Upp till stan med M&M

Sen har jag spenderat kvällen med mina flickor. Snackade om allt. Vi fyllde på energi i kroppen med hjälp av x antal energidrycker.. för tillfället kryper det lite smått i kroppen,men det mesta har gått över.
Vi drog en sväng till stan igen.
Denna gång för att käka.






Nu ligger jag hemma i sängen,uttråkad och väldigt väldigt sprallig i kroppen..
Hade det inte varit för det otroligt hemska vädret.. (+ en mängd mörker)
så hade jag begett mig ut på en springtur alt. promenad..
men icket. Det får jag spara till ljusare tider.. hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0