Freedom comes when you learn to let go...

Söndag. kl är 1. Just vaknat. Solen skiner.

Somnade inte förän någon gång inatt.. runt 5-tiden maybe..
Och jag känner mig rätt sliten för tillfället, så därför ska jag försöka ruska liv i mig själv och ta tag i denna dag.
Imorgon väntas skola.. Håll ut! 33 skoldagar till sommarlov!!!!!!

Vad har denna dag tänkt erbjuda, får vi se.
Känns som att jag borde ta tag i mitt förbaskade rum, som återigen (!) ser ut som ett jävla råttbo.. damm överallt, kläder som ligger slängt fulla golvet, i garderoben är allt bara inkastat och ser förjevligt ut. Tomma godispåsar,chipspåsar, cola-flaskor och lite allt möjligt smutsar ner de ytor som ska vara glänsande rena..

Vi hörs när vi hörs!


Gårdagen var mysig som sagt. Natten blev pain. Tack världens bästa Magdalena för att du finns där i alla lägen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0